Оқу уақыты: 1 мин
5.0 Рейтинг
0 Комментарии

Жапония Гран-приі Формула-1-дегі басып озу мәселесін айқын көрсетті

Сузукада өткен Жапония Гран-приі қазіргі Формула-1 көліктерінің басты техникалық мәселелерінің бірін — басып озуға кедергі келтіретін «лас ауа» әсерінің күшеюін анық көрсетті.

Болидтерді бір-біріне жақындатуға бағытталған соңғы ережелер мен аэродинамикалық шешімдер кері нәтиже беруде. Командалар техникалық регламентті айналып өтудің амалдарын тауып, машиналардың артындағы турбуленттілікті күшейтті. Бұл қарсыласты қуып жетуді және басып озуды қиындатып отыр.

McLaren командасының жетекшісі Андреа Стелла бұл жағдайды былай түсіндірді:

«Біз аэродинамикалық қысымды арттыруды жалғастырып келеміз. Бұл шығындарды да, турбуленттілікті де ұлғайтады. Бұл мәселені Қытайдағы спринтте де көрдік — Хэмилтон алда келе жатып, тозған шиналармен де жағдайды толық бақылауда ұстады».

Соңғы маусымдарда енгізілген жаңалықтар — күрделенген диффузорлар, модификацияланған қанаттар мен түп жиектері — болид артындағы турбулентті іздің күшеюіне себеп болды.

2026 жылы енгізілетін белсенді аэродинамика және қуат жүйесін басқарудың жаңа форматы бұл мәселені шешуі мүмкін. Алайда сарапшылардың айтуынша, 2025 жылдың соңына дейін кейбір трассаларда басып озу қиындығы өзекті болып қала береді.