26.06.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Ұшу алаңынан Red Bull Ring-ке дейін: Австрия Гран-приінің тарихы

Ұшу алаңынан Red Bull Ring-ке дейін: Австрия Гран-приінің тарихы

1964 жылы Цельтвег уақытша трассасында дебют жасаған Формула-1 Австрия кезеңі ұзақ эволюциялық жолдан өтті. Ұшу жолағындағы қарапайым L-тәрізді конфигурация 1970 жылы тұрақты Остеррайхринг автодромына ауысты — көбінесе жергілікті қаһарман Йохен Риндттің танымалдығының арқасында.

Бірнеше қайта құру мен жарыстардағы үзілістерден кейін, қазіргі Red Bull Ring күнтізбенің сүйікті кезеңдерінің біріне айналды. Жергілікті жұлдыздардың болмауына қарамастан, жанкүйерлер үшін басты тартымдылық — Макс Ферстаппен.

2024 жылғы Гран-при Ландо Норрис пен Макс Ферстаппен арасындағы драмалық күреспен есте қалды. Олардың үшінші бұрылыстағы қақтығысы Норристің жарыстан шығуына және Ферстаппеннің жазалануына әкелді, ал жеңісті күтпеген жерден Джордж Расселл мұраға алды.

Пандемиялық 2020 жылы трасса қатарынан екі кезеңді қабылдады — Австрия және Штирия Гран-прилері. Бірегей ерекшелік — адам қатысуынсыз пилоттарға трофейлер жеткізілген роботтандырылған марапаттау рәсімі.

  • 2019: Ферстаппен мен Леклердің қатаң күресі
  • 2016: Mercedes командаластарының қақтығысы
  • 2002: Ferrari командалық тактикасымен скандалды мәре
  • 1987: Жаппай апаттардан кейін үш мәрте старт
  • 1984: Көптеген сәтсіздіктермен өткен аман қалу жарысы

«Егер біз осылай жарыса алатын болсақ, мен мұндай күреске қатысуға өте қуаныштымын», — деді Шарль Леклер 2019 жылы Ферстаппенмен қатаң дуэльден кейін.

Трассаның қазіргі конфигурациясы әуеайлақтағы алғашқы жарыстардан бастап қазіргі кәсіби автодромдағы шайқастарға дейінгі бай тарихы бойында осы кезеңге тән қызықты күрес рухын сақтап қалды.