03.09.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Тото Вольфф Red Bull-дің қозғалтқыш өндірісіндегі табыс мүмкіндігін бағалады

Тото Вольфф Red Bull-дің қозғалтқыш өндірісіндегі табыс мүмкіндігін бағалады

Mercedes командасының жетекшісі Тото Вольфф Red Bull Powertrains-тің 2026 жылға қарай өзіндік қозғалтқыш жасау міндетін Эверестке шығумен салыстырды — алайда жобаның ұзақ мерзімді келешегін төмен бағаламады.

Honda кеткеннен кейін және Porsche-мен келісім болмаған соң, Red Bull Милтон-Кинстегі базасында қозғалтқыштарды өз бетінше өндіруге шешім қабылдады — Ford-пен техникалық серіктестікте. 2026 жылғы жаңа ережелер күрделі MGU-H жүйесінен бас тартуды және MGU-K жүйесінен электр энергиясының рөлін арттыруды көздейді.

«Бірінші қарағанда бұл Эверестті бағындырғандай, себебі біздің мотор бөлімшелеріміз онжылдықтар бойы дамыды. Бірақ мұндай ресурстары мен жаңа идеялары бар команданы төмен бағалауға болмайды — олар таңқаларлық нәтиже көрсетуі мүмкін», — деді Вольфф.

FIA артта қалған өндірушілерге дамуға қосымша ресурстар алуға мүмкіндік беретін ADUO жүйесін енгізеді. Қозғалтқыштардың өнімділігін алғашқы бағалау 2026 жылғы алғашқы бес Гран-приден кейін өтеді.