Оқу уақыты: 1 мин

Texas Motor Speedway қайта құрылымдаудан кейін ең күрделі жарыс жолдарының біріне айналды

Texas Motor Speedway қайта құрылымдаудан кейін ең күрделі жарыс жолдарының біріне айналды

Texas Motor Speedway — NASCAR күнтізбесіндегі ең қарама-қайшы овалды автодромдардың бірі. Он жыл бұрын көп жолақты қызықты жарыстар ұсынған жол бүгінде пилоттар үшін күрделі сынаққа айналды.

2016 жылы дренаж мәселелері автодромның ауқымды қайта құрылымдауына әкелді. Бірінші және екінші бұрылыстардағы көлбеу бұрышы 24-тен 20 градусқа дейін азайтылып, жол ені 60 футтан 80 футқа дейін ұлғайтылды. Үшінші және төртінші бұрылыстарда тоннель үстінде қауіпті кедір-бұдыр пайда болды.

Жоғарғы траекторияларда арнайы PJ1 құрамын қолдану арқылы басып озуды жақсарту әрекеттері керісінше әсер етті. Асфальттағы қара дақтар жарысушылар үшін нағыз тұзаққа айналды — бұл аймақтардағы ілінісу «жабысқақтан» «мұздыға» дейін болжаусыз өзгереді.

«Texas — бұл күрделі жарыс жолы. Бірінші және екінші бұрылыстарда олардың кеңдігі мен жайпақтығына байланысты көп орын бар. Бірақ жолдың тек алты дюймдей бөлігі ғана жақсы іліністі қамтамасыз етеді. Дәл осы ізде қалу керек», — деді осы автодромдағы NASCAR Кубогы кезеңдерінің төрт дүркін жеңімпазы Кайл Буш.

Қайта құрылымдаудың салдары ауыр болды:

  • Автодром NASCAR Кубогының бір кезеңінен айырылды
  • 40 000-нан астам көрермен орны бөлшектенді
  • IndyCar жолдан кетті
  • Соңғы жарыстар сары тулардың көптігімен ерекшеленді

Барлық қиындықтарға қарамастан, жолдың болжаусыздығы кейде қызықты жарыстарға әкеледі. Өткен жылы 16 сары ту кезеңі тіркелді, ал алдыңғы төрт жарыста олардың саны 11-ден асты.