07.09.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Pirelli Монцадағы Италия Гран-приіне арналған шиналар стратегиясын жариялады

Pirelli Монцадағы Италия Гран-приіне арналған шиналар стратегиясын жариялады

Pirelli автоспорт бөлімінің басшысы Марио Изола алдағы Италия Гран-приінде командалар орташа шиналардан қатты шиналарға ауысатын бір пит-стоп стратегиясын ұстанатынын хабарлады.

Жаңа асфальт төселгеннен кейін шиналардың тозу деңгейі күткеннен төмен болды — бұл үш жаттығу сессиясында да расталды. Сонымен қатар, орташа және жұмсақ құрамдар арасындағы жылдамдық айырмашылығы шамалы.

«Егер командалар бірінші кезеңде орташа шиналармен 30 айналымнан астам жүре алса, жұмсақ құрам нақты опция бола алады», — деді Изола.

Қауіпсіздік көлігінің пайда болуы немесе басқа да күтпеген жағдайлар сияқты сыртқы факторларсыз екі питтік стратегия екіталай. Mercedes-тің Джордж Расселлі біліктілікте орташа шиналарда жақсы жылдамдық көрсетті.

  • Пилоттардың көпшілігінде бір жиынтық қатты және орташа шиналар бар
  • Макс Ферстаппенде екі жиынтық қатты шина бар
  • Mercedes пилоттары орташа шиналардың қосымша жиынтығын сақтап қалды

Ferrari-дің Шарль Леклері екінші жаттығуда жұмсақ шиналарда ұзақ айналым сериясын өткізген жалғыз пилот — бұл команданың балама стратегиясына нұсқауы мүмкін.