25.10.2025
Оқу уақыты: 1 мин

NASCAR Тим Кларктың басшылығымен батыл ребрендингке дайындалуда

NASCAR Тим Кларктың басшылығымен батыл ребрендингке дайындалуда

Motorsport.com хабарлағандай, NASCAR-дің бас бренд директоры Тим Кларк ұйымның имиджін жаңартуға белсенді жұмыс істеуде — оның мақсаты әлемге серияның спорттық құндылықтарын еске салу.

Жақында Нью-Йоркте өткен Autosport бизнес-форумында әлемдік автоспорт көшбасшылары бас қосқан кезде, Кларк NASCAR-ді дамыту туралы өз көзқарасымен бөлісті.

«Егер 2020 жылға, пандемия басталған кезге оралсақ, біз құнды сабақтар алдық — олардың басты мәні бейімделу қабілетінде. Бұл бүгінде де өзекті», — деді Кларк.

NASCAR-дің жаңа маркетингтік науқаны, мүмкін «Hell Yeah» атауымен, келесі маусымда іске қосылады. Кларктың айтуынша, ұйым үш негізгі аспектіні атап көрсетуді көздейді:

  • Шынайылық
  • Батылдық
  • Ымырасыздық

«Бұл әлемдегі ең бәсекеге қабілетті автоспорт түрлерінің бірі. Бізде көрнекті спортшылар, инженерлер және жолда шынымен қызықты өнім бар. Егер сіз автоспорт жанкүйері болсаңыз — мұнда көптеген қызықты нәрсе табасыз. Егер жоқ болса — біз сізге керемет уақыт өткізуді ұсынамыз», — деп атап өтті Кларк.