30.05.2025
Оқу уақыты: 1 мин

NASCAR алғаш рет Coca-Cola 600 жарысын стримингте рекордтық көрсеткіштермен өткізді

NASCAR алғаш рет Coca-Cola 600 жарысын стримингте рекордтық көрсеткіштермен өткізді

Prime Video NASCAR тарихында маңызды рекорд орнатты — Cup сериясының жарысы алғаш рет тек стриминг платформасында көрсетілді. Coca-Cola 600 трансляциясы 2,92 миллион көрерменге жетті.

Басты жетістік аудиторияның айтарлықтай жасаруы болды — көрермендердің орташа жасы жеті жылға төмендеді. 18-49 жас аралығындағы топта трансляцияны шамамен 800 мың адам көрді — бұл соңғы үш жылдағы кабельдік трансляциялар арасындағы ең жақсы көрсеткіш.

Prime Video оқиғаны жоғары деңгейде жариялады — Адам Александер, Дейл Эрнхардт-кіші және Стив Летарт құрамындағы комментаторлар тобы энергиялы және ақпараттық тұрғыдан жұмыс істеді. Көрермендер әсіресе жарнамалық үзілістердің аз болғанын атап өтті.

«Стримингтің артықшылығы — жарыстан кейінгі шоу икемді бола алады. Егер бізге бір жарым сағат эфир қажет болса — біз оны аламыз», — деді Эрнхардт-кіші өзінің подкастында.

Prime Video осы маусымда бес жарысты трансляциялау құқығын сатып алды. Жазылуға дайын емес жанкүйерлер үшін платформадағы барлық жарыстарды қамтитын 30 күндік тегін сынақ кезеңі қолжетімді.