16.10.2025
Оқу уақыты: 1 мин

MotoGP-де біліктілік жарыс қарқынынан маңызды бола бастады

MotoGP-де біліктілік жарыс қарқынынан маңызды бола бастады

MotoGP-дің қазіргі дәуірі 2010 жылдардың ортасындағы — Марк Маркес, Хорхе Лоренцо және Валентино Росси арасындағы бәсекелестік кезеңінен айтарлықтай ерекшеленеді.

Аэродинамика, биіктікті реттеу құрылғылары және шиналардағы қысымға қатысты жаңа техникалық ережелер — чемпионаттағы күрес сипатын түбегейлі өзгертті. Өткен Жапония Гран-приінде Хоан Мир Honda зауыттық командасына екі жылдағы алғашқы подиумды әкелді, Ducati жүргізушілерінен кейін үшінші болып мәреге жетті.

Мирдің серіктесі Лука Марини біліктілік нәтижелерінің маңыздылығын атап өтті:

«Әрбір мотоцикл жақсы біліктілік кезінде күресе алады. Тіпті техниканың әлеуеті онша жоғары болмаса да, бірінші қатардан бастау жарысты топтың артынан өтуге қарағанда әлдеқайда жеңілдетеді»

2025 жылғы статистика көрнекі:

  • 11 жүргізуші екінші қатардан төмен бастап, подиумға шықты
  • 11-ші орыннан төмен бастаған ешбір пилот подиумға шыға алмады
  • Жеңіске жету үшін ең төменгі бастапқы позиция — 10-шы орын (Марко Беццекки Ұлыбритания Гран-приінде)

Демалыс күндері форматындағы өзгерістер жұма күнгі жаттығуларды мини-біліктілікке айналдырды — үздік он жүргізуші автоматты түрде Q2-ге өтеді. Бұл спринт жарыстары бар қарқынды кестеде командалардың жұмыс қарқындылығын айтарлықтай арттырды.