24.04.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Mercedes Сауд Арабиясы Гран-приінде күтпеген шина мәселелеріне тап болды

Mercedes Сауд Арабиясы Гран-приінде күтпеген шина мәселелеріне тап болды

Сауд Арабиясы Гран-приінде көптеген командалар шиналардың дәстүрлі грейнингімен күресіп жатқанда, Mercedes ерекше мәселеге — шиналарда көпіршіктердің пайда болуына тап болды.

Джордж Расселл қызып кетудің тән салдарын былай сипаттады:

Біз бәсекелестерімізге қарағанда көбірек температура шығардық — шиналар әуе шарлары сияқты болды. Алдыңғы және артқы шиналарда көпіршіктер пайда болды, содан кейін жолмен ілінісу толығымен жоғалды.

Mercedes-тің дәстүрлі күшті жағы болған екінші сектордың жылдам бұрылыстарында көшбасшылармен жылдамдық айырмашылығы сағатына 20 шақырымға жетті. Қарқынның төмендеуі әсіресе 13-ші бұрылыста және 16/17 мен 22/23 жылдам шикандарында байқалды.

Mercedes пилоттарының тозуды басқаруға деген көзқарастары әртүрлі болғаны қызық — егер Джордж Расселл кесінді бойы деградациядан зардап шексе, Андреа Кими Антонелли басында қарқынын құрбан етіп, соңында үздік уақыт көрсетті.

Команда жетекшісі Тото Вольфф жағдайдың күрделілігін мойындады:

Бұл сөзсіз биылғы жылдағы ең нашар өнеріміз. Көпіршіктер мен қызып кету салдарынан жылдамдық жай ғана жоғалып кетті, әзірге болып жатқанның түсіндірмесі жоқ.

Бұл мәселе әсіресе күтпеген жағдай болды, өйткені алдыңғы Бахрейн кезеңінде команда жарыстың соңғы кесіндісінде жұмсақ шиналарды тиімді пайдаланып, температураны сәтті басқарған болатын.