13.06.2025
Оқу уақыты: 1 мин

LMDh жарыс көліктеріндегі күрделі тежеу жүйесі сарапшылармен ашылды

LMDh жарыс көліктеріндегі күрделі тежеу жүйесі сарапшылармен ашылды

Заманауи LMDh жарыс көліктері — дәстүрлі және гибридті технологиялардың күрделі үйлесімі, мұнда тежеу жүйесі көлікті басқаруда маңызды рөл атқарады.

Bosch Motorsport инженері Джордан Крелл электронды тежеу жүйесінің (EBS) ерекшеліктерін атап өтті: «Біздің жүйеміз қысымға негізделген — бұл командаларға тежеу стратегияларын әзірлеуде кең мүмкіндіктер береді».

Porsche Penske Motorsport пилоты Фелипе Наср атап өтті:

«Жүйе өте күрделі, бірақ командалар дәл осы жерде артықшылық ала алады — параметрлерді жол жабысуына, жаңбырға немесе трассаның өзгеруіне байланысты әр жарысқа бейімдеуге болады»

Артқы осьте EBS тежеу күшін дискілер, электр қозғалтқыш-генератор (MGU) және іштен жану қозғалтқышы арасында үнемі бөліп отырады. Қарқынды тежеу кезінде артқы осьтегі жалпы күштің 40%-на дейін қуаты 241 ат күші болатын MGU-ға түсуі мүмкін.

Porsche LMDh бағдарламасының техникалық директоры Стефан Мозер мойындайды — гибридті жүйелермен жұмыс тәжірибесіне қарамастан, жаңа технологияны интеграциялау бағдарламалық кодты айтарлықтай қайта өңдеуді қажет етті.