28.04.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Қазіргі NASCAR: Талладегада жарысшылар неге әдейі жылдамдықты төмендетеді

Қазіргі NASCAR: Талладегада жарысшылар неге әдейі жылдамдықты төмендетеді

NASCAR.com мәліметтері бойынша, Талладега суперспидвейіндегі қазіргі жарыстар көрермендер көретін көріністен айтарлықтай өзгеше — төрт қатарда машиналардың қозғалысының әсерлі көрінісі отынды үнемдеу үшін тактикалық күресті жасырады.

Талладегадағы NASCAR Кубогының соңғы жеңімпазы Рики Стенхаус-кіші болып жатқан жағдайдың мәнін ашты:

«Мұнда шиналардың жағдайы үлкен маңызға ие болмағандықтан, шынымен маңызды болатын жалғыз нәрсе — бактағы отын мөлшері. Кезеңдердің ұзақтығына қарамастан, барлығы пит-стоптар уақытын қысқарту үшін отынды үнемдеуге тырысады»

Қазіргі NASCAR-да машиналардың жаңа буынымен отынды үнемдеу — суперспидвейлердегі табыстың кілті. Пилоттар жарыстың көп бөлігін толық газды пайдаланбай өткізеді, бұл бірнеше қатарда қозғалыстың әсерлі көрінісін жасайды.

Отынды үнемдеудің ең тиімді позициясы — пелотонның тереңінде, мұнда жарысшылар газ педалін жиі босата алады. Стенхаус растайды:

«20-25 позициядан бастап — бұл отынды үнемдеу және максималды тиімділік үшін ең жақсы орын. Жеңіс үшін поулдан бастауымыз қажет емес»

Қызығы, 2022 жылы Next Gen дәуірі басталғаннан бері Талладегада бірде-бір поул иегері жарысты жеңген жоқ — ең жақсы нәтижені оныншы позициядан бастаған Райан Блейни көрсетті.