01.06.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Испания Гран-приінің стратегиялық талдауы: Барселонадағы жарыстан не күтуге болады

Испания Гран-приінің стратегиялық талдауы: Барселонадағы жарыстан не күтуге болады

Pirelli мәліметі бойынша, Circuit de Barcelona-Catalunya трассасында өтетін Испания Гран-приі командаларға күрделі стратегиялық міндеттер қояды.

Pirelli техникалық директоры Марио Изола атап өткендей — бұрылыстардағы орташа жүктеменің артуына қарамастан, поул-позиция уақыты күтілгеннен екі оннан секундқа баяу болды.

Каталония трассасы — түзу учаскелер мен әртүрлі бұрылыстар арасындағы күрделі теңгерім, бұл шиналарға жоғары жүктеме түсіреді. Pirelli ең қатты құрамдарды таңдады:

  • C1
  • C2
  • C3

Pirelli бас инженері Симоне Берра атап өткендей — командалар C1 шиналарындағы теңгерімде қиындықтарға тап болуда, бұл екі питтік стратегияны ең ықтимал етеді. C2 және C3 құрамдары ұқсас тозу қарқынын көрсетеді, бірақ ілінісу деңгейі бойынша ерекшеленеді.

«Командалар артқы осьті қорғауға тырысады, бірақ сонымен бірге алдыңғы осьті шамадан тыс жүктейді, екі осьте де тиімділікті жоғалтады» — деп түсіндіреді Берра.

Алғашқы пит-стоптар терезесі оныншы айналымнан кейін күтілуде. Жетінші орыннан бастайтын Шарль Леклердің стратегиясына ерекше назар аударылады — оның орташа шиналардың екі жаңа жиынтығы бар, бұл жарыстың соңында артықшылық беруі мүмкін.