Оқу уақыты: 1 мин

Haas командасы жылдам бұрылыстардағы болидтің тұрақсыздық мәселесін шеше алмай отыр

Haas командасы жылдам бұрылыстардағы болидтің тұрақсыздық мәселесін шеше алмай отыр

Haas командасының басшысы Аяо Комацу VF-25 болидін баптау кезінде команда кездесетін қиындықтар туралы ашық айтты.

«Жарыс басталғанға дейін жағдай өте қауіпті — шындығын айтқанда», — деп мойындады Комацу.

Команда Жапония Гран-приіне түптің эксперименттік модификацияларын енгізуді жеделдетіп, әдеттегі симуляция процедураларын өткізіп жіберді. Өзгерістер жылдамдық бұрылыстарындағы тік тербелістерді ішінара азайтқанымен, инженерлер әлі де бұл мәселенің қашан пайда болатынын болжай алмайды.

Мәселе әсіресе спринт-уикендтерде өткір көрінеді, онда тек бір жаттығу сессиясы бар — команда баптаулар мен шиналармен жұмыс істеудің орнына машинаның мінез-құлқын зерттеуге құнды уақытын жұмсауға мәжбүр.

Тік тербеліс мәселесі қазіргі граунд-эффект бойынша регламент енгізілгеннен кейін бірнеше командаға әсер етті. Максималды қысым күшіне жету үшін болид жол бетіне мүмкіндігінше жақын жүруі керек, бірақ тым төмен биіктік түбінің астындағы ағынның үзілуіне әкелуі мүмкін.

Имоладағы кезеңге жаңартулар пакетінің жақын арада пайда болуына қарамастан, Комацу команда әлі де VF-25-тің тұрақсыз мінез-құлқының себептерін толық түсінбейтінін мойындайды:

«Біз толық түсіндік деп айта алмаймын, өйткені егер олай болса, біз мәселені толығымен жоятын шешімге сенімді бола алар едік».