28.05.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Формула-1-де алдыңғы қанаттың икемділігін тексеру ережелері қатаңдатылады

Формула-1-де алдыңғы қанаттың икемділігін тексеру ережелері қатаңдатылады

Алдағы Испания Гран-приінен бастап FIA Формула-1 көліктерінің алдыңғы қанаттарын тексеру регламентін қатаңдатады. Техникалық регламенттің 3.15.4-бабына сәйкес, жүктеме кезінде қанат бөліктерінің максималды рұқсат етілген иілуі 15-тен 10 миллиметрге дейін төмендетіледі.

Көліктің элементтерінің аэросерпімділігі — 1990 жылдардан бері мерзімді түрде даулы тақырып болып келеді. Командалар маңдайлық кедергіні азайту және максималды жылдамдықты арттыру үшін элементтердің бақыланатын деформациясын пайдалану жолдарын үнемі іздестіруде.

Өткен жылы назар McLaren артқы қанатына аударылды — қарсыластары оның жоғары жылдамдықта ерекше түрде майысатынын мәлімдеді. FIA жаңа тестілеу параметрлерін енгізу және бақылау үшін жоғары ажыратымдылықтағы камераларды орнату арқылы жауап берді.

«Мұндай кезең-кезеңмен көзқарас командаларға қолданыстағы компоненттерден мерзімінен бұрын бас тартпай-ақ бейімделуге мүмкіндік береді», — деп түсіндіреді FIA.

Тестілеудің жаңа әдістемесі алдыңғы қанаттың екі жағына бір мезгілде 1000 Ньютон жүктемені қолдануды көздейді. Артқы қанаттар үшін максималды иілуі 3 миллиметрден аспайтын 60 Ньютон жүктемесі қолданылады.