Оқу уақыты: 1 мин

Формула-1 болидтерінің салмағы күрделі мәселеге айналды

Формула-1 болидтерінің салмағы күрделі мәселеге айналды

Формула-1 әлем чемпионатының алғашқы жарысынан бері 75 жыл ішінде болидтердің салмағы айтарлықтай өзгерді — Джузеппе Фаринаның Alfa Romeo 158 көлігінің 650-700 келісінен бастап, қазіргі 800 келі минималды салмаққа дейін.

Қазіргі командалар салмақ шегіне жету үшін күрделі қиындықтарға тап болуда — көбісі карбон элементтерін бояудан бас тартуда. 1995 жылмен салыстырғанда, машина мен пилоттың біріккен салмағы алғаш рет енгізілген кезде (595 келі), өсім 205 келіні құрады.

FIA-ның бір орынды болидтер жөніндегі директоры Николас Томбазис атап өтті: «Біз бәріміз жеңілірек көліктерді көргіміз келеді. Қозғалтқыш қондырғыларына ұсынылған кейбір шешімдер салмақты айтарлықтай төмендетуі мүмкін».

Салмақтың артуының негізгі себептері:

  • Гибридті қозғалтқыш қондырғылары (+100 келі)
  • «Хало» жүйесін қоса алғанда, қауіпсіздік элементтері (+50 келі)
  • Кеңейтілген доңғалақ базасы
  • Күрделенген аэродинамика
  • Заманауи салқындату жүйелері

«Бұл қаржы, технологиялық еркіндік, экологиялық ойлар мен көрермендік арасындағы ымыраласу», — деп атап өтті Томбазис.

2026 жылғы маусымға салмақты 30 келіге төмендету жоспарлануда, алайда көптеген инженерлер кейбір маңызды техникалық шешімдерден бас тартпай, тіпті осы қарапайым мақсатқа қол жеткізуге күмән келтіруде.