Оқу уақыты: 1 мин
5.0 Рейтинг
0 Комментарии

Формула-1 АҚШ-ты жаулауда: американдық нарық бес жылда қалай өзгерді

Формула-1 АҚШ-ты жаулауда: американдық нарық бес жылда қалай өзгерді

Motorsport.com мәліметтері бойынша, Формула-1 президенті және бас директоры Стефано Доменикали чемпионаттың АҚШ-тағы танымалдығының айтарлықтай өсуін атап өтті. Американдық жанкүйерлер саны 52 миллионға жетті — өткен жылмен салыстырғанда 10%-ға артық.

«Формула-1 ешқашан жаһандық деңгейде мұншалықты күшті болған емес, ал Құрама Штаттардағы өсім соңғы жылдары дамуымыздың басты қозғаушы күштерінің бірі болды», — деп атап өтті Доменикали.

Табыс бірнеше негізгі факторларға байланысты — Drive to Survive сериалының танымалдылығы, АҚШ-та үш кезеңнің өткізілуі және Формула-1 туралы көркем фильмнің алдағы шығарылымы. ESPN арнасындағы телевизиялық аудитория 2018 жылдан бері екі есеге өсті.

Aston Martin компаниясының коммерция және маркетинг жөніндегі басқарушы директоры Джефферсон Слэк Формула-1 американдық жанкүйерінің орташа жасы 32-35 жас екенін атап өтті — бұл АҚШ-тағы басқа танымал спорт түрлерімен салыстырғанда әлдеқайда төмен.

  • NFL — 50 жас
  • NBA — 42 жас
  • MLB — 57 жас
  • NHL — 49 жас

Формула-1-дегі американдық серіктестер саны рекордтық 115 компанияға жетті. Талдаушы Бьорн Стенбакидің айтуынша, тарихта алғаш рет АҚШ Ferrari-дегі демеушілер саны бойынша Италиямен теңесті — бұл тарихи оқиға деп атауға болады.