Оқу уақыты: 1 мин

FIA тыйым салған Формула-1-дегі 10 революциялық өнертабыс

FIA тыйым салған Формула-1-дегі 10 революциялық өнертабыс

Формула-1 75 жыл бойы көптеген революциялық техникалық шешімдерге Халықаралық автомобиль федерациясы тыйым салды — кейбіреулері шамадан тыс артықшылық үшін, басқалары қауіпсіздік мақсатында.

Алғашқы үлкен тыйымдардың бірі аңызға айналған Brabham BT46B болды — қосымша қысым күшін жасайтын үлкен желдеткіші бар көлік. Машина 1978 жылы Швеция Гран-приінде Ники Лауда жүргізген жалғыз жеңіске жетті, содан кейін команда бұл технологияны қолданудан бас тартты.

1980 жылдардың басында граунд-эффектіге тыйым салынды — түбінің астында сиретуді жасау үшін бүйір белдіктерін қолданатын технология. Бұл инновация өзгертілген түрде 2022 жылы ғана оралды. Алты дөңгелекті Tyrrell P34 — кейінірек ережелермен тыйым салынған тағы бір ерекше шешім.

  • Белсенді аспа (1994 жылы тыйым салынған)
  • Массалық демпферлер (2006 жылы тыйым салынған)
  • Қос диффузор (2011 жылы тыйым салынған)
  • F-тәрізді ауа өткізгіш (2011 жылы тыйым салынған)
  • Қос DRS (2013 жылы тыйым салынған)
  • DAS жүйесі (2021 жылы тыйым салынған)

2024 жылы FIA иілгіш қанаттарға қатысты ережелерді қатаңдатты — енді алдыңғы қанат жүктеме кезінде 10 мм-ден артық майыспауы керек, ал артқы қанаттағы саңылаулар 0,5 мм-ден аспауы тиіс.