Оқу уақыты: 1 мин

FIA Сингапур мен Зандвортта пит-лейндегі жылдамдықты арттыруды жоспарлап отыр

FIA Формула-1 жарыстарының жекелеген кезеңдерінде пит-лейндегі жылдамдық шегін арттыру мүмкіндігін зерттеуде — бұл шешім жарыстарды стратегиялық тұрғыдан қызықты етуі тиіс.

2025 маусымының алғашқы жарыстарынан кейін бір пит-стоп стратегиясы тым кең таралғаны анық болды. Осыған жауап ретінде Pirelli Джидда мен Майамиде жұмсағырақ шина құрамдарына көшті.

FIA Зандворт пен Сингапурдағы кезеңдерде пит-лейндегі жылдамдықты 60-тан 80 км/сағ-қа дейін арттыруды жоспарлап отыр — бұл Сингапурдағы пит-стоптың жалпы уақытын 29-дан 23 секундқа дейін қысқартады. Бұл өзгерістерді жүзеге асыру үшін екі трассада да пит-лейнге шағын түзетулер қажет.

«Бұл қалай жұмыс істейтінін білмеймін. Олар Формула-2-дегідей пит-стоп жасауға болатын айналымдар бойынша регламент енгізеді деп сенемін. Әйтпесе мен бірінші айналымда кіріп, содан кейін екінші айналымда кіріп, бүкіл жарысты қатты шиналармен жүріп өтер едім», — деді жаңадан келген Оливер Бирман.

Қауіпсіздік мәселелеріне байланысты жылдамдықты арттыру мүмкін емес Монако үшін FIA міндетті екі пит-стоп енгізуді қарастыруда — бұл командалардың стратегияларын әртараптандыруы тиіс.