Оқу уақыты: 1 мин
5.0 Рейтинг
0 Комментарии

FIA Расселдің DRS-ті дұрыс қолданбағаны үшін жазаланбау себебін түсіндірді

FIA Расселдің DRS-ті дұрыс қолданбағаны үшін жазаланбау себебін түсіндірді

FIA Mercedes пилоты Джордж Расселдің Бахрейн Гран-приінде DRS жүйесін дұрыс пайдаланбағаны үшін жазадан құтылу жағдайын түсіндірді.

Жарыс кезінде британдық жүргізуші Оскар Пиастридің артында екінші орында келе жатқанда, электрондық ақаулықтарға тап болды — brake-by-wire жүйесі істен шығып, транспондермен проблемалар туындады, бұл DRS-тің автоматты іске қосылуына әсер етті.

«Оқиға кезінде пилот тежеу жүйесі мен электроникада проблемалар болды. Оған радиобайланыс және DRS-ті қолмен іске қосу үшін қолданылатын қосалқы түймені пайдалану ұсынылды», — делінген FIA стюардтарының мәлімдемесінде.

10 мен 11 бұрылыстар арасындағы түзу жолда Расселл командамен байланысудың орнына кездейсоқ DRS-ті іске қосты — жүйе 700 метрлік түзу жолдың 37 метрінде жұмыс істеді. Телеметрия пилоттың артықшылық алмағанын растады: 0,02 секундтық ұтыс келесі бұрылыста 0,28 секунд жоғалтумен өтелді.

FIA 2018 жылғы Әзірбайжан Гран-приіндегі ұқсас жағдайды ескерді, онда Серхио Перес, Лэнс Стролл және Кевин Магнуссен де техникалық проблемалар салдарынан DRS-ті дұрыс қолданбағаны үшін жазадан босатылған болатын.