Оқу уақыты: 1 мин
5.0 Рейтинг
0 Комментарии

F1 2026 жылғы қозғалтқыш ережелерін және өрт мәселесін шешуді талқылауда

F1 2026 жылғы қозғалтқыш ережелерін және өрт мәселесін шешуді талқылауда

Motorsport.com мәліметі бойынша, Женевадағы Формула-1 комиссиясының жақында өткен отырысында қозғалтқыш өндірушілерін қолдау тетіктері талқыланды — қатысушылар 2014 жылғы Mercedes басымдылық алған жағдайдың қайталануын болдырмауға тырысуда.

Күш қондырғыларын дамытуда артта қалған өндірушілер стендтік сынақтарға қосымша уақыт және ұлғайтылған бюджет ала алады — мұндай шешім команданың жалпы нәтижелеріне емес, тек қозғалтқыш көрсеткіштеріне негізделеді.

Күш қондырғыларындағы электрлік құрамдас бөлікті қысқарту туралы ұсыныс команда басшылары арасында келіспеушілік тудырды. Mercedes компаниясының Тото Вольфф бұл идеяны «әзіл» деп атаса, Red Bull компаниясының Кристиан Хорнер бастаманы қолдады.

FIA сондай-ақ Жапония Гран-приінде туындаған шөп өртену мәселесін шешуді қарастыруда. Ұйым болидтердің түбіндегі элементтерде титан орнына болат материалдарды қолдану мүмкіндігін және жолдардағы шөп жамылғысын өңдеудің арнайы тәсілдерін зерттеуді жоспарлап отыр.

Комиссия сонымен қатар Монако Гран-приі үшін міндетті екі питстоп стратегиясын бекітті және чемпионатқа Cadillac қосылуына байланысты жаңа қатысушылар үшін күрделі шығындар ережелерін түзетті.