20.06.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Brembo сарапшысы Ducati мотоциклдерінің тежегіш жүйелерінің егжей-тегжейін ашты

Brembo сарапшысы Ducati мотоциклдерінің тежегіш жүйелерінің егжей-тегжейін ашты

MotoGP.com мәліметінше, Франческо Баньяя өткен Арагон жарысында тежегіш дискінің сипаттамасын өзгерткеннен кейін тежегіш жүйелері Муджеллодағы алдағы Италия Гран-приінде басты талқылау тақырыбына айналды.

Brembo компаниясының техникалық маманы Андреа Пеллегрини осы жолдардағы әртүрлі тежегіш дискілерді қолдану ерекшеліктерін түсіндірді:

«Баньяя Арагонда стандартты конфигурациядан — 340 мм жоғары массалы дискіден бастады. Тежегіштерге түсетін жоғары энергетикалық жүктеме салдарынан ол қыздыру кезінде 355 мм-ге ауысты»

Муджеллода тежегіштерге түсетін жүктеме аз, бірақ үлкен дискіге көшу қосымша салмақты қажет етеді — диск қана емес, сонымен қатар жылдам қыздыру үшін арнайы қаптамалар да қажет.

Пеллегрини температураны бақылаудың маңыздылығын атап өтті — жеткіліксіз қыздыру кезінде тежегіш диск қажетті тежеу қуатын қамтамасыз етпейді. Сонымен қатар, алдыңғы осьтегі салмақтың артуы мотоциклді басқаруға әсер етеді.

Қызығы, Ducati зауыттық командасының серіктестері әртүрлі конфигурацияларды қолданады — Баньяя стандартты массалы 340 мм дискімен жүреді, ал Марк Маркес температуралық режимді басқарудағы айырмашылықтарға байланысты сол өлшемдегі жоғары массалы дискімен жүреді.