11.06.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Aston Martin Формула-1-де жаңа маркетингтік стратегиямен ойын ережелерін өзгертуде

Aston Martin Формула-1-де жаңа маркетингтік стратегиямен ойын ережелерін өзгертуде

Motorsport.com мәліметінше, Aston Martin Формула-1 командасының маркетингтік стратегиясы — бұл жай ғана подиумдар үшін күрестен де маңызды. 2021 жылы командаға қосылған бас маркетинг директоры Роб Блум Aston Martin-ді пелотондағы ең мәдени маңызды командаға айналдыруды мақсат етті.

Төрт жыл ішінде команда 350-ден 900 қызметкерге дейін өсті — бұл Формула-1-де жеңіске жету үшін нақты мақсаты бар ауқымды өзгеріс. Ferrari немесе Williams сияқты мұраға сүйенудің орнына, Aston Martin даму жолының жаңа бағытын таңдады.

«Біз көп жағынан стартап болдық, өйткені бізде Формула-1-ге басқаша көзқараспен қарауға мүмкіндік болды. Біз өзімізді спорттық команда ретінде ғана емес, бренд ретінде де қарастырамыз», — деді Блум.

Команда әлеуметтік желілерде, әсіресе TikTok-та белсенді түрде дамып келеді, мұнда әкімшілер жанкүйерлермен пікірталастарда үнемі байланыста болады. Aston Martin брендінің премиумдығына қарамастан, команда барлық автоспорт әуесқойларына қолжетімді болуға тырысады.

Команданың мәдени стратегиясы мыналарды қамтиды:

  • Майами Гран-приінде диджей Дом Долламен ынтымақтастық
  • Монакодағы Santan Cup футбол турнирін демеушілік
  • Rolling Stones-пен коллаборация
  • Эксклюзивті мерч жасау

Aston Martin сонымен қатар Джессика Хокинс, Тина Хаусманн, Фелипе Другович, Стоффель Вандорн және Педро де ла Роса қатысатын «пилоттар командасы» тұжырымдамасын дамытуда — олардың әрқайсысы команда тарихына өзіндік үлес қосуда.