08.10.2025
Оқу уақыты: 1 мин

АПЛ матчында құмар ойындар жарнамасының рекордтық саны тіркелді

АПЛ матчында құмар ойындар жарнамасының рекордтық саны тіркелді

Бристоль университетінің зерттеушілері Манчестер Сити мен Вулверхэмптон арасындағы 4:0 есебімен аяқталған матч трансляциясы кезінде құмар ойындар жарнамасының 5262 жағдайын тіркеді.

Талдау көрсеткендей — жарнамалық хабарламалардың 91%-ы тікелей трансляция барысында көрсетілген, бұл 2023 жылдан бергі зерттеулер басталғалы рекордтық көрсеткіш болды. Жарнаманың тек 9%-ы ойынға дейін және одан кейінгі уақытқа келді.

2019 жылдан бастап букмекерлердің ерікті келісімі матч басталғанға дейін 5 минут және аяқталғаннан кейін теледидарда ставкалар жарнамасын көрсетуге тыйым салады. Алайда шектеулер футболкалардағы демеушілікке, жарнамалық тақталар мен стадиондағы логотиптерге қолданылмайды.

«АПЛ-дің алғашқы демалыс күндеріндегі құмар ойындар жарнамасының деңгейі таң қалдырады», — деді құмар ойындарын реформалау жөніндегі парламенттік топтың төрағасы сэр Иэн Дункан Смит.

Жалпы бастапқы турда букмекерлердің 27440 жарнамалық хабарламасы тіркелді — бұл екі жыл бұрынғы көрсеткіштерден үш есе көп. Ұлыбританияда лицензиясы жоқ 13 букмекерлік компанияның 2412 жарнамалық хабарламасы ерекше алаңдаушылық тудыруда.