13.10.2025
Оқу уақыты: 1 мин

2026 жылдан бастап Формула-1-дегі тежеу жүйесінің түбегейлі өзгерістері

2026 жылдан бастап Формула-1-дегі тежеу жүйесінің түбегейлі өзгерістері

Motorsport.com хабарлауынша, 2026 жылғы Формула-1 ережелеріндегі өзгерістер тежеу жүйелерін жобалау тұрғысынан тарихтағы ең күрделі өзгерістердің бірі болмақ.

Жаңа техникалық регламент ішкі жану қозғалтқышы мен электр қуаты арасындағы теңгерімді қазіргі 80/20-дан 50/50-ге дейін өзгертеді. MGU-K қуаты 120-дан 350 киловатқа дейін артады, ал MGU-H блогы толығымен алынып тасталады.

«Формула-1-дегі 15 маусым ішінде мен тежегіштердің, көліктердің, дөңгелектердің конфигурациясындағы түрлі өзгерістерді көрдім. Бірақ бұл өзгерістер біз үшін ең күрделілердің бірі», — деді Brembo компаниясының клиенттермен жұмыс жөніндегі менеджері Андреа Альгери.

2026 жылғы регламент тежегіштер құрылымында елеулі өзгерістерді қарастырады:

  • Алдыңғы тежегіш дискілерінің диаметрі — 325-тен 345 мм-ге дейін
  • Артқы дискілердің диаметрі — 260-тан 280 мм-ге дейін
  • Максималды қалыңдығы — 34 мм
  • Екінің орнына үш бекіту нүктесіне дейін

Батарея көлемінің ұлғаюына қарамастан, болидтердің минималды салмағы 800-ден 768 кг-ға дейін төмендейді — бұл командаларға тежеу жүйелерін жобалау кезінде қосымша қиындықтар туғызады.

Өзгерістер әртүрлі жолдардағы тежеу стратегиясына да әсер етеді. Монако немесе Сингапур сияқты баяу жолдарда энергияны қалпына келтіру ерекшеліктеріне байланысты тежегіштерге түсетін жүктеме жоғары болуы мүмкін.