10.09.2025
Оқу уақыты: 1 мин

Goodyear-дің жаңа шина стратегиясы Бристолдағы жарыс алдында талқылауда

Goodyear-дің жаңа шина стратегиясы Бристолдағы жарыс алдында талқылауда

Motorsport.com хабарлауынша, Goodyear компаниясы Bristol Motor Speedway трассасындағы алдағы түнгі жарысқа арналған оң жақ шиналардың жаңа құрамын дайындады — бұл жарыстың сипатына айтарлықтай әсер етуі мүмкін.

Goodyear-дегі NASCAR жобасының менеджері Марк Кето 2024 жылғы көктемгі жарыста шиналардың қатты тозуы суық ауа райы мен трассаның арнайы жабын құрамын қолданудан туындағанын атап өтті.

«Біз шиналардың айтарлықтай тозуын байқадық — оң жақ 120-150 айналымнан кейін кордқа жетті, бірақ жүргізушілер бұл уақытты 70 айналымға дейін қысқартқысы келеді», — деп түсіндірді Кето.

Бұл мәселені шешу үшін Goodyear оң жақ шиналардың жұмсағырақ құрамын әзірледі. Болжанған температура шамамен 20°C болатынын ескере отырып, команда тозу мен ілінісу арасындағы оңтайлы теңгерімді табуға тырысты.

Пилот Денни Хэмлин шиналардың соңғы сынақтары туралы әңгімеледі:

«Олар абразивті беті бар арнайы машинада сынақ жүргізді. Бристолға арналған жаңа шинаны орнатқанда, ол соншалықты агрессивті әрекет етті, сынақ жабдығын зақымдады — жай ғана бұзылып, механизмге тұрып қалды.»

2020 жылғы NASCAR Cup Series чемпионы Чейс Эллиотт неғұрлым консервативті көзқарасты ұстанады:

«Бристолдағы қарапайым жарысқа дайындалу керек. Егер тек шиналарды үнемдеуге ставка жасасаңыз, соңғы төрт жылдағыдай жарыс стандартты сценарий бойынша өтсе, көп нәрсе жоғалтуыңыз мүмкін.»