Оқу уақыты: 1 мин

75 жылдық эволюция: 1950 жылдан бері Формула-1 көліктері қалай өзгерді

75 жылдық эволюция: 1950 жылдан бері Формула-1 көліктері қалай өзгерді

Формула-1-дің 75 жылдық тарихында автоспорт технологиясы қарапайым құбырлы жақтаудан көміртекті пластик монококқа дейін үлкен секіріс жасады.

Өлшемдерді салыстыру эволюцияны айқын көрсетеді: 1950 жылғы Alfa Romeo 158 ықшам болса — ұзындығы 4250 мм және ені 1550 мм, ал қазіргі McLaren MCL39 әлдеқайда үлкен — ұзындығы 5000 мм-ден асады, ені 2000 мм.

  • Көліктердің салмағы 650 кг-нан 800 кг-ға дейін өсті
  • Қуаты 350 а.к.-ден 1000 а.к.-ге дейін артты
  • Беріліс саны 4-тен 8-ге дейін көбейді
  • Дөңгелек өлшемі спицалы 17/18 дюймнан магний дискілі 18 дюймға өзгерді

Қозғалтқыш жүйесінде революциялық өзгерістер болды — механикалық компрессоры бар 1,5 литрлік сегіз цилиндрлі қозғалтқышты энергияны қалпына келтіру гибридті жүйелері бар заманауи 1,6 литрлік турбиналы V6 алмастырды.

Жүргізу тәсілі де өзгерді. 1950 жылдары рульде тәжірибелі жүргізушілер отырды — Джузеппе Фарина 44 жасында чемпион атанды. Бүгінде Ландо Норрис пен Оскар Пиастри Формула-1-де 22 жасқа дейін дебют жасаған жас жүргізушілердің жаңа буынын білдіреді.